Volleybal Vereniging Reva

Saamhorigheid, gezelligheid en betrokkenheid
staan bij ons hoog in het vaandel.

Over VV Reva

Historie van Gorredijkster Volleybalvereniging Reva

Gorredijkster Volleybalvereniging Reva kent een trotse geschiedenis die teruggaat tot haar oprichting op een memorabele 5 december 1952. De club draagt met trots de naam van de legendarische Russische volleybalster Konstantin Reva, een pionier die in de jaren ’50 de volleybalwereld domineerde met zijn opvallende prestaties op diverse wereldkampioenschappen.

De vereniging ontstond uit een gedeelde passie voor volleybal en een sterke gemeenschapszin in Gorredijk. Met slechts een handvol enthousiaste spelers begon Reva haar reis naar succes. Door de jaren heen groeide de vereniging gestaag, zowel in omvang als in sportieve prestaties, en vestigde zij zich als een onmisbaar onderdeel van de lokale sportgemeenschap.

Gedurende de decennia heeft Reva zich niet alleen onderscheiden door haar sportieve successen, maar ook door haar toewijding aan het bevorderen van sportiviteit, teamwork en jeugdontwikkeling. De club biedt een platform voor spelers van alle leeftijden en niveaus, waarbij de nadruk ligt op het stimuleren van talent en het vormen van sterke teambanden.

Het erfgoed van Konstantin Reva dient als inspiratiebron voor de club, waarbij zijn geest en toewijding voortleven in de passie van de spelers en de waarden die de club hoog in het vaandel draagt. De naam Reva weerspiegelt niet alleen een rijke volleybaltraditie, maar ook een erfenis van vastberadenheid, inzet en sportieve excellentie.

Met elke wedstrijd, elk trainingsmoment en elke nieuwe generatie spelers blijft Gorredijkster Volleybalvereniging Reva haar erfgoed eren en haar nalatenschap versterken als een toonaangevende kracht in de volleybalwereld én de lokale gemeenschap.

Het Reva bestuur

H. Heida

Secretaris

J. Oenema

Penningmeester

C. Gemeraad

Volleybal nieuws & artikelen

Mee trainen?

Wacht niet langer en vul dit formulier in!

Lid worden?

Dit zelfde formulier kan je ook gebruiken om je lidmaatschap op te zeggen.

Als lid of als ouder/verzorger verwacht Reva dat je je ook beschikbaar stelt om te helpen bij andere zaken dan alleen trainen, spelen en rijden. Hiermee leer je mensen kennen en dat maakt wat Reva zo gezellig maakt! Wij schatten in dat je ongeveer 8 uur per jaar beschikbaar bent om te helpen.