Volleybal Vereniging Reva

Saamhorigheid, gezelligheid en betrokkenheid
staan bij ons hoog in het vaandel.

Beach Volleybal

Bij beachen draait het om gezelligheid en het beleven van de zomer. Dit is mogelijk in Gorredijk en wel bij De Delte. Op het zwembadterrein liggen vier beachvelden. Met je voeten in het zand lekker sporten en op de achtergrond een kabbelend geluid van het water van het zwembad. Een betere zomersfeer kun je je niet wensen.

In 2017 heeft REVA, samen met zwembad De Delte, korfbalclub LDODK en het Plaatselijk Belang, op het terrein van De Delte vier mooie beachvelden gerealiseerd. Als aanvulling op ons binnenseizoen en om daar wedstrijden te organiseren. Na de meivakantie gaan we naar de beachvelden om daar samen leuk te volleyballen tot september. Iedereen die wil, kan zich daar vrijblijvend bij aansluiten.

Tot de coronatijd hebben we daar officiële wedstrijden georganiseerd samen met de Nevobo. Helaas, doordat de beachcommissie is opgehouden te bestaan, zijn we als club niet in staat om wedstrijden te organiseren. REVA is dan ook op zoek naar mensen die dit graag willen gaan organiseren.

Volleybal nieuws & artikelen

Over VV Reva

De Gorredijkster Volleybalvereniging Reva is opgericht op 5 december 1952. De club is vernoemd naar de legendarische Russische volleyballer Konstantin Reva, die in de jaren 50 furore maakte op diverse wereldkampioenschappen.

Mee trainen?

Wacht niet langer en vul dit formulier in!

Lid worden?

Dit zelfde formulier kan je ook gebruiken om je lidmaatschap op te zeggen.

Als lid of als ouder/verzorger verwacht Reva dat je je ook beschikbaar stelt om te helpen bij andere zaken dan alleen trainen, spelen en rijden. Hiermee leer je mensen kennen en dat maakt wat Reva zo gezellig maakt! Wij schatten in dat je ongeveer 8 uur per jaar beschikbaar bent om te helpen.