Welkom op de Nieuwe Website van VV Reva

Inhoud

We zijn verheugd om de lancering van onze gloednieuwe website aan te kondigen! Na maanden van toewijding en hard werken, in samenwerking met het innovatieve team van GinkelSoft, presenteren wij met trots deze vernieuwde online thuisbasis voor al onze leden en bezoekers van VV Reva.

Onze nieuwe website is ontworpen met de gebruiker in gedachten, om ervoor te zorgen dat u, onze gewaardeerde leden en supporters, gemakkelijk toegang heeft tot alles wat met VV Reva te maken heeft. Van het laatste nieuws en wedstrijdverslagen tot gedetailleerde teaminformatie en aankomende evenementen, alles is nu slechts een klik verwijderd.

GinkelSoft, bekend om hun expertise in digitale oplossingen, heeft nauw samengewerkt met ons team om een website te creëren die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook gebruiksvriendelijk en informatief. Hun inzet en professionaliteit hebben ons geholpen een platform te creëren dat onze club perfect vertegenwoordigt.

Toekomst plannen

De lancering van onze website is slechts het begin. We zijn van plan om in de toekomst nog meer functies en content toe te voegen, om ervoor te zorgen dat onze website de centrale hub blijft voor alles wat met VV Reva te maken heeft. Blijf ons dus volgen voor meer updates en verbeteringen!

We nodigen u uit om onze nieuwe website te verkennen en hopen dat u net zo enthousiast bent over deze nieuwe stap als wij. Uw feedback is altijd welkom, want samen maken we VV Reva sterker en beter verbonden dan ooit tevoren.

Met dank aan onze sponsoren

Over VV Reva

De Gorredijkster Volleybalvereniging Reva is opgericht op 5 december 1952. De club is vernoemd naar de legendarische Russische volleyballer Konstantin Reva, die in de jaren 50 furore maakte op diverse wereldkampioenschappen.

Lid worden?

Dit zelfde formulier kan je ook gebruiken om je lidmaatschap op te zeggen.

Als lid of als ouder/verzorger verwacht Reva dat je je ook beschikbaar stelt om te helpen bij andere zaken dan alleen trainen, spelen en rijden. Hiermee leer je mensen kennen en dat maakt wat Reva zo gezellig maakt! Wij schatten in dat je ongeveer 8 uur per jaar beschikbaar bent om te helpen.

Mee trainen?

Wacht niet langer en vul dit formulier in!